Page 3 of 6

Re: Toyota Celica GT 2.0 (5gen.) ar Opel Astra GSi (2.0L, 150AG)

Posted: Tue Mar 03, 2009 7:39 pm
by Benas
Čia ant juokų, bet nieko. :)

Re: Toyota Celica GT 2.0 (5gen.) ar Opel Astra GSi (2.0L, 150AG)

Posted: Tue Mar 03, 2009 9:30 pm
by Arthuras
Matai, mes juokų nesuprantam...

Re: Toyota Celica GT 2.0 (5gen.) ar Opel Astra GSi (2.0L, 150AG)

Posted: Tue Mar 03, 2009 10:11 pm
by Benas
Tau gerai. :)

Re: Toyota Celica GT 2.0 (5gen.) ar Opel Astra GSi (2.0L, 150AG)

Posted: Wed Mar 04, 2009 10:59 am
by Arthuras
Aš ir nesiskundžiu, kad man blogai.

Re: Toyota Celica GT 2.0 (5gen.) ar Opel Astra GSi (2.0L, 150AG)

Posted: Mon Mar 23, 2009 12:01 pm
by Fanaz
Kiek mokėjai?
Mokėjau 6 300lt. Tiesa, apgavo žiauriai, servisuose daugiausia įvertino 2500-2800lt būklę, o vienam išvis pasiūlė "priduoti į metalo laužą".
Mašinos būklė buvo kritiška. Diskai kreivi, kaladės sudrožtos bei suskilusios gabalais, stabdžiam ate, variklio alyva teka, aukštos įtampos laidai sukišti bilekokie (o ne tie kurie turėtų būti), ateinantis į paskirstytoją laidas išvis kažkoks palankstytas šūdlaidis, srovė abiejuos galuos per orą ėjo, pavarų dėžė užvaikyta negyvai, sankaba negyva, sparnas skilęs, parūdijęs, bagažinė pervirinta, matos kad dažyta "ant viršaus" kita spalva net nevalius, amortizatoriai visi keturi negyvi, priekiniai išvis ištekėję, o galą nešiojo juodai. Vairo stiprintuvo visas mechanizmas apsipylęs, žliaugiantis. Salonas sutrintas visiškai, rankenėlės prasisukinėja. Žodžiu ne mašina, o metalo laužas, nes viskas taip nubaigta, kad net dalim parduot tiesiog nebūtų ką. Na ir žinoma tai tebuvo pradžia. Sumokėjus tokius pinigus teko ją restauruot. Tiesa, restauravimas tik prasideda. Jau išlyginti stabdžių diskai, visos naujos stabdžių kaladėlės, tame tarpe ir rankinio, perrinkti trosai, nudažyti sparnai, klijuotas bei dažytas salonas kad laikinai paslėpti griechus, susukti varžtai po varikliu (variklis praktiškai ore kabėjo), pakeista dauguma šlangučių, dauguma "pravodkės" aukštos įtampos ir įprastos, patvarkyta greičių dėžė (laikinai, po dviejų mėnesių bus keičiama kita, nes būklė - nepataisoma), pakeisti amortizatoriai, dafiga daviklių, vairo kolonėlė pakeista. Na bet čia tik pati pati pradžia. Vien balandžio mėnesį kiek darbo laukia. Variklis ant kapitalinio ardymo eis, kadangi matos kaip uždrošta mašina, spėju kad ir ten bus bėdų. Taigi bus kapitalinis variklio, likusių šlangų ir pravodkės pakeitimas iki galo, liambda zondo keitimas (greičiausia), visos naujos tarpinės, kūginis oro filtras eis, Iridžio žvakės (dabartinės stovi išvis nuo 1.6L celicos, įdėtos kaip ir visa kita tik kad prastumt mašiną kaip važiuojančią). Na ir daug viso kito. Gegužė ir birželis bus skirtas važiuoklei, pakabos darbams. Šiuo metu ji man jau atsistojo 8 700lt, bet iki rudens pagal paskaičiavimus atsistos apie 12 000 - 12 500lt. Šiuo momentu jos būklė - netinkama saugiai eksplotuoti. Todėl stovi kieme, ir dar porą savaičių stovės iki algos ir remontų. Daug kantrybės ir nervų reikia tvarkyt mašiną po to kai taip apgavo, bet kaipnors. Palinkėkit sėkmės ;)

Re: Toyota Celica GT 2.0 (5gen.) ar Opel Astra GSi (2.0L, 150AG)

Posted: Mon Mar 23, 2009 12:22 pm
by RollingStone
O tai nebuvo galima prieš perkant į autoservisą nuvaryt? :?

Re: Toyota Celica GT 2.0 (5gen.) ar Opel Astra GSi (2.0L, 150AG)

Posted: Mon Mar 23, 2009 12:56 pm
by Fanaz
Buvo, bet matai iš pažystamo pirkau, netikėjau kad taip žiauriai apgaus :geek:

Re: Toyota Celica GT 2.0 (5gen.) ar Opel Astra GSi (2.0L, 150AG)

Posted: Mon Mar 23, 2009 1:04 pm
by RollingStone
Buvo, bet matai iš pažystamo pirkau, netikėjau kad taip žiauriai apgaus :geek:
Aš pažiūrėjau kiek čia visko sukišti reikia, tai ką aš žinau, ar pasirašyčiau ant to viso... Vien variklio kapitalkė kiek kainuos :?

Re: Toyota Celica GT 2.0 (5gen.) ar Opel Astra GSi (2.0L, 150AG)

Posted: Mon Mar 23, 2009 1:16 pm
by Fanaz
Turbūt vienintelis guodžiantis faktas tas, kad viską sutvarkius galėsiu labiau pasitikėti mašina, žinosiu kad tvarkinga ;)

Re: Toyota Celica GT 2.0 (5gen.) ar Opel Astra GSi (2.0L, 150AG)

Posted: Mon Mar 23, 2009 1:26 pm
by RollingStone
Variklio kapitalinis pilnas eis? Ta prasme, kaip priklauso - stūmokliai nauji, alkūninio veleno šlifavimas ir t.t.? Skaičiavai kiek kainuos?

Re: Toyota Celica GT 2.0 (5gen.) ar Opel Astra GSi (2.0L, 150AG)

Posted: Mon Mar 23, 2009 1:37 pm
by Fanaz
Žiūrėsim ko ten reiks. Perkant mašiną man buvo pasakyta kad kapitalinis darytas, bet su varikliu vienos problemos, taigi bus ardomas ir žiūrima ar tikrai ten dar yra gyvų dalių ;)

Re: Toyota Celica GT 2.0 (5gen.) ar Opel Astra GSi (2.0L, 150AG)

Posted: Mon Mar 23, 2009 1:43 pm
by RollingStone
Žiūrėsim ko ten reiks. Perkant mašiną man buvo pasakyta kad kapitalinis darytas, bet su varikliu vienos problemos, taigi bus ardomas ir žiūrima ar tikrai ten dar yra gyvų dalių ;)
Kas darosi variklio kapitalinį, tai darosi sau, tikrai ne pirkėjui. Kompresijos cilindruose netikrino servise?

Re: Toyota Celica GT 2.0 (5gen.) ar Opel Astra GSi (2.0L, 150AG)

Posted: Mon Mar 23, 2009 3:13 pm
by Arthuras
13k už 5gen celica :roll: Nu nižinau, nižinau...

Re: Toyota Celica GT 2.0 (5gen.) ar Opel Astra GSi (2.0L, 150AG)

Posted: Mon Mar 23, 2009 3:14 pm
by Fanaz
Žinau kad kosmosas, bet alternatyvų nėra. Neimsi gi ir neišmesi nusipirkęs.. ;)

Re: Toyota Celica GT 2.0 (5gen.) ar Opel Astra GSi (2.0L, 150AG)

Posted: Mon Mar 23, 2009 3:21 pm
by Arthuras
Na tai taip, bet geriau būtų išorę minimaliai patvarkius kokiam dundukui pramušt :) Nes vistiek nemanau jog išeis sutvarkyt idealiai, o jeigu ir išeis, tai suma kaip visada didesnė nei planuojama :) Arba daryti kokį project car'ą :)