Tiek japonai, tiek vokiečiai turi tiek pat privalumų, kiek ir prancūzai, tik žinoma gal ne baziniame pakete. Ir prancūzai niekad naujovių nepasiūlo pirmieji. Be to pamiršai paminėti dar svarbaus dalyko: tie visi "navarotai" genda 3x kartų greičiau, nei atitinkami japonuose ar vokiečiuose. Pakabos darbas prancūzų niekad nepasižymėjo sportiškumu + komfortu. Kas iš to, kad važiuoti minkšta, jei linguoja siūbuoja kaip laivas?
Gal tu su gatavais amortikais važiavai
Posūkyje kur su kokia Toyota Avensis prie 40km/h jau matai kaip vienas šonas kyla, su safrane ant 60km/h laisvai praeini ir net nepajauti. Kas dėl "navarotų" gedimo, pas mane 1992 metų mašina, visi iki vieno navarotai veikia. Dėl gedimo aišku yra kai kurių modelių ligos (pvz. antrų espeisų pečiukai). Nors pečiukas joks ir ne navorotas.
Emm. Nusipirk tu tarkim B4(naujesnė bulka) už 4k lt ir už tuos pačius kokį prancūzą. Žinai, aš nedrįsčiau išvažiuot į ilgesnę kelionę su prancūzų, nes jų patikimumas - prastas. O už tokią sumą tai turbūt ir "navarotai" neveiktų.
Nusipirkau už 3k safrane, į audines ir žiūrėt nesinori. Visi langai elektriniai, elektra valdomi veidrodėliai ir elektra valdomos ir šildomos sėdynės su bendra trijų padėčių atmintim, elektrinis liukas, elektra reguliuojamas vairas, kintančio stiprumo vairo stiprintuvas, kalbantis borto kompas (praneša jei kokių durų neužsidarai, šviesų neužsigesini, skysčių kokių nors trūksta, arba jei koks gedimas), du reset'inami kilometražo counteriai, elektra šildomas priekinis ir galinis stiklai, bei veidrodėliai, iš salono reguliuojamas žibintų apšvietimo aukštis, autopilotas, abs. Viskas veikia. Geresnėse komplektacijose dar būna dviejų zonų klimato kontrolė (pas mane dviejų zonų pečiukas
), elektra valdomos ir šildomos galinės sėdynės, taip pat priekinėse sėdynėse būna galima reguliuot 6 dalių kietumą ir iškilumą (aktualu žmonėms su stuburo problemomis). Mano pažįstami apskritai sako kad safrane geriau nei seksas
Ir visa tai 92 metų mašinose. Įdomu būtų pažiūrėt į panašių metų, panašios kainos, panašios komplektacijos vokietį ar japoną
Jei neatsižvelgiant į kainą, o tik į klasę ir metus, tai yra tikrai geresnių konkurentų. Kurie kur kas mažiau ges, o salono kokybė bus taip pat geresnė(t.y medžiagų kokybė).
Dėl gedimų galima ginčytis iki apsiputojimo, viena aišku, kad jei paimt gerą, tai nei prancūzas, nei vokietys neges. O mūsų tautiečiai ima prancūzą tik iš taupumo, dėl to dažniausiai ir paima patį pigiausią ir pavargusį. O jei tau tikro medžio apdaila, ir salono plastmasės apsiūtos oda yra bloga medžiagų kokybė, tai aš tada net nežinau kas yra gera kokybė) Tikriausiai plastmasinis bmw e34 salonas)
Jei galima būtų pavyzdžiais, nes aš nematau nei vokiečiuose, nei japonuose TOKIO baisaus dizaino. Žinoma, tai tik mano nuomonė.
Toyota Camry, kuri maždaug 95 ėjo (ypač karavanas
), ta pati bulka (ypač b4), taip pat ir a4 kuri b6 klaiki, b3 passat'as, bmw x6, naujausias x5, x3, x1, bmw 5, kuris e34, opel vectra ir astra pirmos kartos, ford mondeo visų kartų, ford scorpio tas kuris paskutinis, mitsubishi galant, kuris apie 95 ėjo, tų pačių metų mazda 626, 323, nissan sunny ir t.t. ir t.t. Visi šitie yra KLAIKŪS automobiliai IMHO