Renault Laguna, ką manot?

User avatar
NForce
Posts: 912
Joined: Sun Jul 13, 2008 7:26 pm
Location: Kaunas
Contact:

Re: Renault Laguna, ką manot?

Postby NForce » Tue Aug 18, 2009 10:17 am

Kaip vienas draugas sakė, prancūzai geriau tegamina vynelį, o mašinas palieka labiau išmanantiems. Lagunai keitė priekinę farą. Kad ją pakeist, reikia nuimt buferį, ir tos pusės sparną ir dar ten kažką... O pvz., Audi - kapotą pakėlei, 4 varžtus atsukai, fiškę atjungei ir gali kitą dėt.
Ir kaip audi primityvymas parodo prancūzų neišmanymą? :D Aš ir pats savajai faras keičiau, nei ten problematiška nei ten ką. Tiesa sparnų nuiminėt tai tikrai nereikėjo)
Gentoo + KDE 4.6.0 + Kernel 2.6.37 + eMachines E730G + Raudonos akys

User avatar
Arthuras
Rašytojas
Posts: 2664
Joined: Mon Jul 17, 2006 8:49 am
Location: Šiauliai

Re: Renault Laguna, ką manot?

Postby Arthuras » Tue Aug 18, 2009 3:35 pm

Viskas, kas genialu yra paprasta. O kad prancūzai su italais niekad nepasižymėjo racionaliais sprendimais pripažins kiekvienas Alfa Romeo ar Renault, Citroen ir kt. savininkas(žinoma, jei jis nors kiek pats kiša rankas prie automobilio). Prancūziškų automobilių vertė krenta vos ne 2x greičiau nei vokiečių, ar japonų. TUV ataskaitose jie taip pat toli gražu neblizga. O dar tas tragiškas dizainas(IMHO). :)

User avatar
NForce
Posts: 912
Joined: Sun Jul 13, 2008 7:26 pm
Location: Kaunas
Contact:

Re: Renault Laguna, ką manot?

Postby NForce » Tue Aug 18, 2009 3:53 pm

Bet ne viskas kas yra paprasta - genialu. O kita vertus prancūzų sudėtingumas kompensuojamas "navorotais" ir visai kitu komforto lygmeniu nei vokiečių ar japonų :) Kad ir geriausia lietuviui mašina - bulka. Paprasta kaip 2x2, bet į ilgesnę kelionę nesiryžčiau su ja išvažiuot, nes jau po 30km visą kūną skauda :D O tos pačios klasės ir tų pačiu metų laguna turi tie minkštesnę pakabą, tiek sėdynes, geresnę triukšmo izoliaciją ir daugiau komforto įrangos. O dizainą prancūzų galėčiau pavadint drąsiu ir žvelgiančiu į ateitį, nes tai ką pasiūlo prancūzai, po kelių metų pasiūlo ir vokiečiai su kitais
Gentoo + KDE 4.6.0 + Kernel 2.6.37 + eMachines E730G + Raudonos akys

User avatar
Arthuras
Rašytojas
Posts: 2664
Joined: Mon Jul 17, 2006 8:49 am
Location: Šiauliai

Re: Renault Laguna, ką manot?

Postby Arthuras » Tue Aug 18, 2009 4:16 pm

O kita vertus prancūzų sudėtingumas kompensuojamas "navorotais" ir visai kitu komforto lygmeniu nei vokiečių ar japonų :)
Tiek japonai, tiek vokiečiai turi tiek pat privalumų, kiek ir prancūzai, tik žinoma gal ne baziniame pakete. Ir prancūzai niekad naujovių nepasiūlo pirmieji. Be to pamiršai paminėti dar svarbaus dalyko: tie visi "navarotai" genda 3x kartų greičiau, nei atitinkami japonuose ar vokiečiuose. Pakabos darbas prancūzų niekad nepasižymėjo sportiškumu + komfortu. Kas iš to, kad važiuoti minkšta, jei linguoja siūbuoja kaip laivas?
Kad ir geriausia lietuviui mašina - bulka. Paprasta kaip 2x2, bet į ilgesnę kelionę nesiryžčiau su ja išvažiuot, nes jau po 30km visą kūną skauda :D
Emm. Nusipirk tu tarkim B4(naujesnė bulka) už 4k lt ir už tuos pačius kokį prancūzą. Žinai, aš nedrįsčiau išvažiuot į ilgesnę kelionę su prancūzų, nes jų patikimumas - prastas. O už tokią sumą tai turbūt ir "navarotai" neveiktų.
O tos pačios klasės ir tų pačiu metų laguna turi tie minkštesnę pakabą, tiek sėdynes, geresnę triukšmo izoliaciją ir daugiau komforto įrangos.
Jei neatsižvelgiant į kainą, o tik į klasę ir metus, tai yra tikrai geresnių konkurentų. Kurie kur kas mažiau ges, o salono kokybė bus taip pat geresnė(t.y medžiagų kokybė).
O dizainą prancūzų galėčiau pavadint drąsiu ir žvelgiančiu į ateitį, nes tai ką pasiūlo prancūzai, po kelių metų pasiūlo ir vokiečiai su kitais.
Jei galima būtų pavyzdžiais, nes aš nematau nei vokiečiuose, nei japonuose TOKIO baisaus dizaino. Žinoma, tai tik mano nuomonė.

User avatar
NForce
Posts: 912
Joined: Sun Jul 13, 2008 7:26 pm
Location: Kaunas
Contact:

Re: Renault Laguna, ką manot?

Postby NForce » Tue Aug 18, 2009 5:08 pm

Tiek japonai, tiek vokiečiai turi tiek pat privalumų, kiek ir prancūzai, tik žinoma gal ne baziniame pakete. Ir prancūzai niekad naujovių nepasiūlo pirmieji. Be to pamiršai paminėti dar svarbaus dalyko: tie visi "navarotai" genda 3x kartų greičiau, nei atitinkami japonuose ar vokiečiuose. Pakabos darbas prancūzų niekad nepasižymėjo sportiškumu + komfortu. Kas iš to, kad važiuoti minkšta, jei linguoja siūbuoja kaip laivas?
Gal tu su gatavais amortikais važiavai :D Posūkyje kur su kokia Toyota Avensis prie 40km/h jau matai kaip vienas šonas kyla, su safrane ant 60km/h laisvai praeini ir net nepajauti. Kas dėl "navarotų" gedimo, pas mane 1992 metų mašina, visi iki vieno navarotai veikia. Dėl gedimo aišku yra kai kurių modelių ligos (pvz. antrų espeisų pečiukai). Nors pečiukas joks ir ne navorotas.
Emm. Nusipirk tu tarkim B4(naujesnė bulka) už 4k lt ir už tuos pačius kokį prancūzą. Žinai, aš nedrįsčiau išvažiuot į ilgesnę kelionę su prancūzų, nes jų patikimumas - prastas. O už tokią sumą tai turbūt ir "navarotai" neveiktų.
Nusipirkau už 3k safrane, į audines ir žiūrėt nesinori. Visi langai elektriniai, elektra valdomi veidrodėliai ir elektra valdomos ir šildomos sėdynės su bendra trijų padėčių atmintim, elektrinis liukas, elektra reguliuojamas vairas, kintančio stiprumo vairo stiprintuvas, kalbantis borto kompas (praneša jei kokių durų neužsidarai, šviesų neužsigesini, skysčių kokių nors trūksta, arba jei koks gedimas), du reset'inami kilometražo counteriai, elektra šildomas priekinis ir galinis stiklai, bei veidrodėliai, iš salono reguliuojamas žibintų apšvietimo aukštis, autopilotas, abs. Viskas veikia. Geresnėse komplektacijose dar būna dviejų zonų klimato kontrolė (pas mane dviejų zonų pečiukas :D ), elektra valdomos ir šildomos galinės sėdynės, taip pat priekinėse sėdynėse būna galima reguliuot 6 dalių kietumą ir iškilumą (aktualu žmonėms su stuburo problemomis). Mano pažįstami apskritai sako kad safrane geriau nei seksas :D
Ir visa tai 92 metų mašinose. Įdomu būtų pažiūrėt į panašių metų, panašios kainos, panašios komplektacijos vokietį ar japoną
Jei neatsižvelgiant į kainą, o tik į klasę ir metus, tai yra tikrai geresnių konkurentų. Kurie kur kas mažiau ges, o salono kokybė bus taip pat geresnė(t.y medžiagų kokybė).
Dėl gedimų galima ginčytis iki apsiputojimo, viena aišku, kad jei paimt gerą, tai nei prancūzas, nei vokietys neges. O mūsų tautiečiai ima prancūzą tik iš taupumo, dėl to dažniausiai ir paima patį pigiausią ir pavargusį. O jei tau tikro medžio apdaila, ir salono plastmasės apsiūtos oda yra bloga medžiagų kokybė, tai aš tada net nežinau kas yra gera kokybė) Tikriausiai plastmasinis bmw e34 salonas)
Jei galima būtų pavyzdžiais, nes aš nematau nei vokiečiuose, nei japonuose TOKIO baisaus dizaino. Žinoma, tai tik mano nuomonė.
Toyota Camry, kuri maždaug 95 ėjo (ypač karavanas :D ), ta pati bulka (ypač b4), taip pat ir a4 kuri b6 klaiki, b3 passat'as, bmw x6, naujausias x5, x3, x1, bmw 5, kuris e34, opel vectra ir astra pirmos kartos, ford mondeo visų kartų, ford scorpio tas kuris paskutinis, mitsubishi galant, kuris apie 95 ėjo, tų pačių metų mazda 626, 323, nissan sunny ir t.t. ir t.t. Visi šitie yra KLAIKŪS automobiliai IMHO
Gentoo + KDE 4.6.0 + Kernel 2.6.37 + eMachines E730G + Raudonos akys

User avatar
Arthuras
Rašytojas
Posts: 2664
Joined: Mon Jul 17, 2006 8:49 am
Location: Šiauliai

Re: Renault Laguna, ką manot?

Postby Arthuras » Tue Aug 18, 2009 5:58 pm

Gal tu su gatavais amortikais važiavai :D Posūkyje kur su kokia Toyota Avensis prie 40km/h jau matai kaip vienas šonas kyla, su safrane ant 60km/h laisvai praeini ir net nepajauti. Kas dėl "navarotų" gedimo, pas mane 1992 metų mašina, visi iki vieno navarotai veikia. Dėl gedimo aišku yra kai kurių modelių ligos (pvz. antrų espeisų pečiukai). Nors pečiukas joks ir ne navorotas.
Na tada visi lietuviai su gatavais amortizatoriais važiuoja, nes gatvėse ryškiai matosi, kaip dauguma Citroen'ų, Renault'ų posūkius įveikinėja, o ypač tai pasimato važiuojant iš galo į greitą posūkį. Apie Safranę esu girdėjęs, kad tai gana patikimas automobilis(visgi prancūzai tuo laiku sudėjo viską ką turėjo), bet skaitant prancūziškų automobilių forumus ryškiai matosi, kokios bėdos ir kaip dažnai kankina jų savininkus. TUV ataskaitos, ekspertų nuomonės sutampa: tai nėra patikimi automobiliai. Sveikinu, kad tau pasisekė nusipirkti puikų variantą.
Nusipirkau už 3k safrane, į audines ir žiūrėt nesinori. Visi langai elektriniai, elektra valdomi veidrodėliai ir elektra valdomos ir šildomos sėdynės su bendra trijų padėčių atmintim, elektrinis liukas, elektra reguliuojamas vairas, kintančio stiprumo vairo stiprintuvas, kalbantis borto kompas (praneša jei kokių durų neužsidarai, šviesų neužsigesini, skysčių kokių nors trūksta, arba jei koks gedimas), du reset'inami kilometražo counteriai, elektra šildomas priekinis ir galinis stiklai, bei veidrodėliai, iš salono reguliuojamas žibintų apšvietimo aukštis, autopilotas, abs. Viskas veikia. Geresnėse komplektacijose dar būna dviejų zonų klimato kontrolė (pas mane dviejų zonų pečiukas :D ), elektra valdomos ir šildomos galinės sėdynės, taip pat priekinėse sėdynėse būna galima reguliuot 6 dalių kietumą ir iškilumą (aktualu žmonėms su stuburo problemomis). Mano pažįstami apskritai sako kad safrane geriau nei seksas :D
Ir visa tai 92 metų mašinose. Įdomu būtų pažiūrėt į panašių metų, panašios kainos, panašios komplektacijos vokietį ar japoną
Dabar taip, bandysiu rišliai išsakyt nuomonę :mrgreen: Matai, man į pusę iš tavo išvardintų privalumų nusispjaut, taip švelniai tariant, o be to dauguma tų privalumų, eina kaip standartas, arba dažnai sutinkamas ir pas vokiečius. Be to beveik lygiai tą patį būtų galima gauti ir iš BMW 5 E34(na man jis irgi nepatinka, bet tai buvo Safranės konkurentas), arba senos BMW 7, arba kokio nors MB. Jie atrodo baisiai, bet ne ką blogiau nei Safrane, o kur dar vokiečių galingi varikliai ir net po 15 metų gerai atrodantys salonai... Čia buvo palyginimas pagal kainą, ką įmanoma paimti už 3-4k lt. O jei žiūrint į metus, tai 92 metų vokiškame automobilyje, galima rasti dar daugiau. Galbūt, pirkdamas vokišką automobilį, sumokėjo daugiau, bet vokiškas automobilis turi didesnę išliekamąją vertę. Dar šiek tiek: Laguna ir kiti prancūziški kibirai, nepasižymi nei komplektacija, nei medžiagomis nei dar kuo kitu, taigi jei į temą, tai yra tikrai geresnių variantų.
Toyota Camry, kuri maždaug 95 ėjo (ypač karavanas :D ), ta pati bulka (ypač b4), taip pat ir a4 kuri b6 klaiki, b3 passat'as, bmw x6, naujausias x5, x3, x1, bmw 5, kuris e34, opel vectra ir astra pirmos kartos, ford mondeo visų kartų, ford scorpio tas kuris paskutinis, mitsubishi galant, kuris apie 95 ėjo, tų pačių metų mazda 626, 323, nissan sunny ir t.t. ir t.t. Visi šitie yra KLAIKŪS automobiliai IMHO
Neprašiau vardinti, kas tau baisu, o tik prašiau išvardinti, ką vokiečiai nukopijavo po kelerių metų nuo prancūzų? Man asmeniškai, nėra nei VIENO gražaus prancūziško automobilio. IMHO.

User avatar
NForce
Posts: 912
Joined: Sun Jul 13, 2008 7:26 pm
Location: Kaunas
Contact:

Re: Renault Laguna, ką manot?

Postby NForce » Tue Aug 18, 2009 9:25 pm

Dabar taip, bandysiu rišliai išsakyt nuomonę :mrgreen: Matai, man į pusę iš tavo išvardintų privalumų nusispjaut, taip švelniai tariant, o be to dauguma tų privalumų, eina kaip standartas, arba dažnai sutinkamas ir pas vokiečius. Be to beveik lygiai tą patį būtų galima gauti ir iš BMW 5 E34(na man jis irgi nepatinka, bet tai buvo Safranės konkurentas), arba senos BMW 7, arba kokio nors MB. Jie atrodo baisiai, bet ne ką blogiau nei Safrane, o kur dar vokiečių galingi varikliai ir net po 15 metų gerai atrodantys salonai... Čia buvo palyginimas pagal kainą, ką įmanoma paimti už 3-4k lt. O jei žiūrint į metus, tai 92 metų vokiškame automobilyje, galima rasti dar daugiau. Galbūt, pirkdamas vokišką automobilį, sumokėjo daugiau, bet vokiškas automobilis turi didesnę išliekamąją vertę. Dar šiek tiek: Laguna ir kiti prancūziški kibirai, nepasižymi nei komplektacija, nei medžiagomis nei dar kuo kitu, taigi jei į temą, tai yra tikrai geresnių variantų.
e34 vargu ar gali pasiūlyti kažką panašaus...Nebent Lietuvoj iš esmės tik bazinės komplektacijos sukiužę kibirai važinėja. Tiesą sakant, nemanau kad ir 7 tų metų visa tai yra, bet čia jau ne ta pati klasė. O galingi varikliai - na pagal litražą, galios juose labai panašiai. Tik tiek kad į e34 dar ėjo 3.5 litro varikliai (gal net ir 4.0, ar čia tik nuo e39?), o į safrane max 3.0. Bet vistiek, galios per akis, be to bmw ne tokie ekonomiški varikliai. Salonai...Na čia aišku skonio reikalas, bet jie ir visiškai nauji atrodo klaikiai, o daugumoje safranių salonai labai neblogai išlaikyti, be to safranėse nebūna tų šlykščių medžiaginių salonų, tik švelnus veliūras. Va dėl išliekamosios vertės sutinku, bet man safrane būtų netgi sunku parduot, nes į ją tikrai smagu įsėst. Kai važinėjau su kregžde, man ji buvo kaip paprastas darbinis arklys, nuvažiuot nuo taško a iki taško b, bet safrane visai kas kita :roll: Bet jūs tikriausiai nesuprasit, čia jau pas mane bus prancūzligė :) Tiesa daugeliui prancūzų savininkų taip) Laguna, jei imt ne bazinę komplektacija irgi nelabai nusileidžia, aišku po safranės lagunos tikrai neimčiau. Antrą - galbūt, joje tiesa vietos mažoka gale, ir prieky kojoms. Bet pirmos tai tikrai ne
Neprašiau vardinti, kas tau baisu, o tik prašiau išvardinti, ką vokiečiai nukopijavo po kelerių metų nuo prancūzų? Man asmeniškai, nėra nei VIENO gražaus prancūziško automobilio. IMHO.
Na, daugumoje naujų audi ir opel modelių matau daug 406 pereinamo, ir megane 2 bruožų...Apskritai tas Renault stilius kuris prasidėjo nuo 2001 metų, buvo drąsus, vokiečiai iki kažko panašaus daaugo tik visai nesenai su, tarkim naująja a4, opel insignia arba passat b6. Aš nesakau kad jie nukopijavo, paprastai kopijavimu užsiima korijiečiai ir kiniečiai
Gentoo + KDE 4.6.0 + Kernel 2.6.37 + eMachines E730G + Raudonos akys

Lin3R
Posts: 765
Joined: Tue Jul 18, 2006 8:23 pm
Location: Kaunas

Re: Renault Laguna, ką manot?

Postby Lin3R » Tue Aug 18, 2009 10:10 pm

O kad prancūzai su italais niekad nepasižymėjo racionaliais sprendimais pripažins kiekvienas Alfa Romeo ar Renault, Citroen ir kt. savininkas(žinoma, jei jis nors kiek pats kiša rankas prie automobilio).
Pritariu. Dabar reikia mamos Renault Clio 92m. nuimti priekini sparna, tai kad ji nuimtum reikia dar atsksukti varztus nuo tokios valytuvu apdailos nes po ja dar yra keli varztai laikantys ta sparna.

Kai ijungi valytuvus toks metalo gabalas judantis kartu su valytuvais buvo prakirtes slangute kuriuo teka vanduo kai langus plauni.

Senelio passate 84m. viskas atrodo praktiskiau, atsidarius kapota daug vietos, kur reikia eina laisvai ranka uzkisti, ne taip kaip clio, nors clio ir maza masinyte, pas ja viskas "suspausta". Aisku vaziuojant passatu komforto kiek maziau, bet vistiek jis man labiau prie sirdies.

Zodziu mano nuomone Vokiečiai turi gerus inžinierius ir gamina praktiškas, ilgalaikes mašinas gal ir nepasizymincias dizainu, kaip sakant Vokiečiai grožį išreiškia per galią. O tie Italai, Prancūzai ir kt. (išskyrus Amerikiečius ir Japonus) gamina išvaizdžius, gražius automobilius (todėl dažniausiai moterys ir renkasi juos), bet iš praktiškumo pusės tai nuo Vokiečių atsilieka gerokai.
Viskas ką pasakiau gali būti netiesa ;)

User avatar
NForce
Posts: 912
Joined: Sun Jul 13, 2008 7:26 pm
Location: Kaunas
Contact:

Re: Renault Laguna, ką manot?

Postby NForce » Tue Aug 18, 2009 11:28 pm

Pritariu. Dabar reikia mamos Renault Clio 92m. nuimti priekini sparna, tai kad ji nuimtum reikia dar atsksukti varztus nuo tokios valytuvu apdailos nes po ja dar yra keli varztai laikantys ta sparna.

Kai ijungi valytuvus toks metalo gabalas judantis kartu su valytuvais buvo prakirtes slangute kuriuo teka vanduo kai langus plauni.

Senelio passate 84m. viskas atrodo praktiskiau, atsidarius kapota daug vietos, kur reikia eina laisvai ranka uzkisti, ne taip kaip clio, nors clio ir maza masinyte, pas ja viskas "suspausta". Aisku vaziuojant passatu komforto kiek maziau, bet vistiek jis man labiau prie sirdies.

Zodziu mano nuomone Vokiečiai turi gerus inžinierius ir gamina praktiškas, ilgalaikes mašinas gal ir nepasizymincias dizainu, kaip sakant Vokiečiai grožį išreiškia per galią. O tie Italai, Prancūzai ir kt. (išskyrus Amerikiečius ir Japonus) gamina išvaizdžius, gražius automobilius (todėl dažniausiai moterys ir renkasi juos), bet iš praktiškumo pusės tai nuo Vokiečių atsilieka gerokai.
Ot palyginai, tam passate praktiškai nieko nėra, jis gi vos ne 10 metų senesnis. Juk ir taip aišku kad mažesnėj mašinoj viskas turi būt labiau suspausta, ji gi MAŽA) O jei dar ir clio komfortiškesnis už passat'ą tai išvis nėr apie ką šnekėt) Tas pats kas polo būtų komfortiškiau už passat'ą :D Beje dėl moterų tai irgi ne visai tiesa, tai mūsų klube moterų mažai, net gaila)
Gentoo + KDE 4.6.0 + Kernel 2.6.37 + eMachines E730G + Raudonos akys

User avatar
Arthuras
Rašytojas
Posts: 2664
Joined: Mon Jul 17, 2006 8:49 am
Location: Šiauliai

Re: Renault Laguna, ką manot?

Postby Arthuras » Wed Aug 19, 2009 9:47 am

O galingi varikliai - na pagal litražą, galios juose labai panašiai. Tik tiek kad į e34 dar ėjo 3.5 litro varikliai (gal net ir 4.0, ar čia tik nuo e39?), o į safrane max 3.0.
BMW 530 218ag, Renault Safrane 3.0 167ag. Ryškus skirtumas.
Na čia aišku skonio reikalas, bet jie ir visiškai nauji atrodo klaikiai, o daugumoje safranių salonai labai neblogai išlaikyti, be to safranėse nebūna tų šlykščių medžiaginių salonų, tik švelnus veliūras
Na odiniai BMW salonai, net ir po 20 metų atrodo puikiai. Man tai kaip tik žiauriai šlykščiai atrodo tos pūkuotos sėdynės. Feee. Žodžiu, nerasime mes bendros kalbos, nes skiriasi skoniai, bet vistiek pasilieku prie nuomonės, kad galima būtų už tuos pačius pinigus rasti geresnį variantą, nei Laguna II.

User avatar
NForce
Posts: 912
Joined: Sun Jul 13, 2008 7:26 pm
Location: Kaunas
Contact:

Re: Renault Laguna, ką manot?

Postby NForce » Wed Aug 19, 2009 11:15 am

BMW 530 218ag, Renault Safrane 3.0 167ag. Ryškus skirtumas.
Na čia taip, sutiksiu.
Na odiniai BMW salonai, net ir po 20 metų atrodo puikiai. Man tai kaip tik žiauriai šlykščiai atrodo tos pūkuotos sėdynės. Feee. Žodžiu, nerasime mes bendros kalbos, nes skiriasi skoniai, bet vistiek pasilieku prie nuomonės, kad galima būtų už tuos pačius pinigus rasti geresnį variantą, nei Laguna II.
Renault odiniai salonai irgi atrodo puikiai :) Žinoma galima būtų rasti geresnį variantą, bet Laguna II išvaizdos, kainos, metų ir kokybės atžvilgiu bent jau man yra optimalus variantas šioje klasėje :)
Gentoo + KDE 4.6.0 + Kernel 2.6.37 + eMachines E730G + Raudonos akys

User avatar
Arthuras
Rašytojas
Posts: 2664
Joined: Mon Jul 17, 2006 8:49 am
Location: Šiauliai

Re: Renault Laguna, ką manot?

Postby Arthuras » Wed Aug 19, 2009 12:46 pm

Išvaizda Lagunos baisiau negu baisu, metai automobiliui ne rodiklis. Kokybė? Kurioje vietoje? T.y kuo kokybė aukštesnė nei konkurentų? Dėl ko pritariu, tai kaina. Va čia tai teisybė - pigu. Žinoma, tai tik mano nuomonė, bet jei jau taip traukia prancūzai, geriau Peugeot 406 dyzelį.

User avatar
Benas
Rašytojas
Posts: 2466
Joined: Thu Jul 06, 2006 5:29 pm
Location: Kuršėnai

Re: Renault Laguna, ką manot?

Postby Benas » Wed Aug 19, 2009 12:57 pm

bet man safrane būtų netgi sunku parduot, nes į ją tikrai smagu įsėst. Kai važinėjau su kregžde, man ji buvo kaip paprastas darbinis arklys, nuvažiuot nuo taško a iki taško b, bet safrane visai kas kita :roll: Bet jūs tikriausiai nesuprasit, čia jau pas mane bus prancūzligė :)
Aišku būtų sunku parduoti, nes jų niekas neperka. Kregždė ir yra ne dėl komforto, o ir pabandyk su savo safrane išimt tokį pat posukį kaip su kregždute. Pažiūrėk tu į Gavno dizainą. Tau gražu, man ne. Tau BMW dizainas negražu, man gražu, tau Audi negražu, man gražu. Ir panašiai. Todėl negirk Prancūzų vien dėl to, kad tu jį turi. Kaip čia pasakius, Dažnas Lietuvio požymis, girti tai ką turi, peikti tai ko atsikratė. :)

User avatar
NForce
Posts: 912
Joined: Sun Jul 13, 2008 7:26 pm
Location: Kaunas
Contact:

Re: Renault Laguna, ką manot?

Postby NForce » Wed Aug 19, 2009 5:23 pm

Yra prancūzų turėtojai, kurie juos giria, yra ir tokie, kurie juos peikia :) O girti ką turi - ne tik lietuvių požiūris) Kregždės beje neatsikratinėjau, tik buvau pasiskolinęs pusei metų, kol savo mašiną susikoperavau) Nieko ir ta kregždė, jei nekreipt dėmesio į dizainą, salono mažumą ir jausmą kad važiuoji taburete) Salono dizainas pas ją vienas iš priimtinesnių tų metų bmw dizainų
Gentoo + KDE 4.6.0 + Kernel 2.6.37 + eMachines E730G + Raudonos akys

User avatar
Benas
Rašytojas
Posts: 2466
Joined: Thu Jul 06, 2006 5:29 pm
Location: Kuršėnai

Re: Renault Laguna, ką manot?

Postby Benas » Thu Aug 20, 2009 10:33 am

Aš apie atsikratinėjimą kalbėjau dėl safranės. Dėl primityvumo iš tų metų BMW tai nepasakyčiau. Dėl dizaino lygiai taip pat, nes man ji atrodo daug daug geriau nei bet kuri Reno. Va taip, kad ne viskas kitam gražu kas tau gražu. Ir, kad prancūzus vokiečiai lenkia tiek išvaizda tiek kokybe visi tai žinom ir gali nebandyti savęs apgaudinėti.


Return to “Auto, moto”

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 18 guests

cron