Postby afGan » Wed Jul 04, 2012 8:58 pm
Siaip tai Lexus IS niekas su 5 BMW nelygina. IS = bmw 3, GS = bmw 5. LS = bmw 7. Del to, kad daznai tenka pavairuoti Lexus IS( modelis nuo 2006 metu, o jei konkreciai pirma registracija 2012 03 27 - Lexus IS250AWD fsport su visais privalumais), tai galiu drasiai teigti, kad japoniska kokybe ir konfortas yra isties ypatingi. Jei lyginsime geriausios komplektacijos BMW 3 su lexus IS, manau butu galima deti ligybe, bet jei kalbetume apie bazine komplektacija Lexus tiek kaina tiek privalumais zenkliai lenkia BMW - i standartine komplektacija ieina, 3 zonu kondiske, 8 garsekalbiu audio( maniske turi 13, 3 subwofer), 4 oro pagalves ir 5 uzuolaidos, usb/aux in, hot&cold cup holderir ent neisvardinsiu visu privalumu... Pagrindinis dalykas yra smulkmenos, o jos japaskiu taip atidirbtos, kad neimanoma butu prie nieko prikibti - kiekviena rankenele kiekvienas mygtukas yra ypatingos kokybes ( kazkas tokio kaip soft press, soft release) viskas apgalvota ( ir tai sako BMW fanas, kuris betkuriame BMW jauciasi kaip namie). Beto buvau nustebintas kuro sanaudu, 155kw varkilis greitkelyje naudoja 6.2l ( rwd) arba 6.7 (awd), mieste jautiesi kaip su lenktynine masina, akseleracija sunkiai protu suvokiama, gerai kad bent manes nelabai gali uz greicio virsijima bausti. Teko padraguoti su bmw e90 2011m 330i, beveik tolygiai vaziuoja, bet salone daugiau konforto, geresne garso izoliacija ( tiesa palikta maloni smulkmena - variklio garsas puikiai girdimas), vaziuokle minkstesne ir daug geriau sugeria nelygumus ( tai ypac aktualu Kaune), bet nesupa ir nesijauti kaip laive net greitai ir agresyviai vairuodamas. Lexus IS nuo 2009 metu deja daminamas tik su automatine pavaru deze ir 2,5 arba 3,5 l(eu only, uk neparduodamas) benzininiu varikliu, seniau buvo IS220d - taupantiems, kuri velgi buvo galima rinktis tik su mechanine deze. Nors pries vairuodamas sia masian buvau konkreciai nusistates pries automatines dezes, dabar galiu drasiai teigti, kad net jei ir gamintu si modeli su mechanine jos nesirinkciau. Lexus automatas veikia puikiai, yra labai ekonomiskas o esant reikalui per sekundes dali reguoja i staigius spyrius i pedala, galu gale visada galima isijungti sekvencini rezima ir metyti pavaras tiek pavaru svirtimi, tiek uz varo esnaciomis "scuff plates" - nezinau kaip jas pavadinti lietuviskai. Lexus pasizymi keyless entry. Raktelius praktiskai gali neieskoti kiseneje ar rankineje, jei priejai ir turi raktelisu prie saves, gali atidaryti duris nieko nepaspaudes, lygiai taip pat gali tiesiog nueiti nuo masinso ir ji uzsirakinsi ( nesu isitikines kokiu atstumu, bet masinos kompe maciau galima nustatyti), palydincios sviesos cia jau nebenaujiena manau, visa kita irgi be raktelio - bagazine, uzsiveda mygtuko paspaudimu, jei rakteliai yra masinso viduje. Vienintelis trukumas kruizo kontrole, kuri galetu buti truputi aiskesne ir geriau isdirbta, kazkaip sunkiai sekesi man su ja susidraugauti, bet is esme ji savo funkcija atlieka ir puikiai palaiko pastovu greiti. Tai tiek apie Lexus IS BMW fano akimis.
Maximus III Extreme, Core i7 880 CES, 8GB DDR3 Dominator GT 2133mhz, 2x Radeon HD7970, 2TB F4 Spinpoint + 2x120GB SSD Raid, MAXREVO 1350w PSU, Corsair D800.