Kaip jis gali uždrausti? Jis gal nebeleis pirkti pmašinų be to EURO 5 bet tik ne uždrausti, juk visa europa nepaims ir neišmes auto.Nu pavizdziu mano tevai nusipirko Audi A6 quattro 2.8 V6 (325AG) su Euro 5 standartu. Tai gamtos netersia, nors ir galingas variklis. O siaip esu linkes prie Audi, nes dabar isleido kaip R8, LeMans, TT RDS ir pan. Ta pati R8 turi V12 varyklį, 6,8L, 490AG ir Euro 5 standartas
P.S Euro 5- tai naujas Europos sąjungos įtatymas, kuris pradės galioto 2010m., kuris uždraus važineti su automobiliais, kurie neturi šio standarto
Gal norėjo parašyt 320 ar 334 gal netyčia suklydo nekripk prie kelių AG. (Nors čia jau 4.2) ;/Audi A6 quattro 2.8 V6 (325AG)
Kliedi. Tokio net nėra. T.y su tokiu galingumu.
Ryškiai meluoja chebra. 4.2 su tokiu panašiu galingumu o ne 2.8 Na bet neesmėj. Hm... Apie ką dabar diskutuojam?
Dėl atsikratimo tai gryniausia nesamonė. Nieko nepanašaus negali būti. 0 logikas. nu jo ten 2.7 o ne 2.8 mistika (:Pats žinau apie 2.7 biTurbo, ir tai man atrodo pats naujausias modelis su tokiu varikliu neina. O ne 2.8 paprastas su tiek AG. Ir dar kažkokie 325 AG. Neaišku man niekas čia. O automobilių atsikratyt tikrai nereiks. Gal kur bet tik nelietuvoj Nes labai toli gražu statistinis lietuvis neįpirks jokio naujo automobilio. Plius išvis nematau reikalo pirkti naują auto jei neturi bent 150k. Jau geriau poros metų senumo, ir ten kokius standartus taršos atitinka man giliai pohui
Aš asmeniškai prikčiau iš užsienio atvarytą, dar tiksliau pats ir atsivaryčiau.Tokį klausimą užduosiu: Jei Jūs turėtumėt 70-75k. Ką pirktumėt? Visiškai naują automobilį iš salono, ar kokių 5 metų senumo naudotą parvežtą iš užsienio? Laukiu visų atsakymų.
Users browsing this forum: No registered users and 12 guests