Įtampa, minusas, elektros srovė , žiūrint kas kaip ką vadina. Nežinau kaip paaiškinti.Čia toks daugiau techninis terminas - "masė". Kas tai yra? Kalbu ne apie fizikinį dydį masę...
Kai įjungiu masę, tai norėčiau žinoti kas iš tikrųjų vyksta. Čia buvo šiaip apie traktorių, bet esmė visiškai ta pati .Jei apie auto kalbi tai bus pasukus raktelį kai pasijungia visi prietaisai. Ant spidometro kur rodo visos tos lemputės. Nepagaunu minties Ernestai, kam tau viso šito?
Kai pasuki rakteli tai įjungi masę, na paduodi įtampa į visus prie taisus. Arba kaip sakoma nėra masės starteryje (nebūtinai starteryje), reiškia neateina įtampa iki starterio, arba tiesiog oksidavesęs starterio laidas ir nėra minuso (masės). Kažkaip negalima apibūdinti žodžio masė.Sunku papasakot. Ir dar pats tiksliai nežinau. Tiesiog masė pajungta yra kai elektos srovė nebėra blokuojama tavo šiuo atvėju traktoriūje. Keistai aš čia šykart.
Būtent.Labai plati savoka. Todėl ir yra kebloka paaiškint.
Na jo, bet kaikurie mėgsta sakyti įjunk masę, turėdamo omenį įjunkti degima pasukus raktelį.Masė- liaudiškai.
Minusas teisingiausia. Tai- korpuso (visų elekriškai sujugtų metalinių konstrukcijų) potencialas, kadangi akumo minusas prijungtas prie korpuso. Visgi gavosi jūsų nemegstama fizika...
Kai pasuki raktelį, įjungi degimą, o masė dažniausiai būna prie akumuliatorių, "tumbleris", jungiklis,(masės įjungėjas) , kurį pasukus ar paspaudus sujungiama akumuliatorių "minusas" su mašinos rėmu, kėbulu , per jį eina minusinė srovė, dar kitaip vadinama " masė" .Jei apie auto kalbi tai bus pasukus raktelį kai pasijungia visi prietaisai. Ant spidometro kur rodo visos tos lemputės. Nepagaunu minties Ernestai, kam tau viso šito?
Users browsing this forum: No registered users and 11 guests